Torsdag 28 april

Borde göra en ny kategori som heter hårfärger tror jag haha. Det börjar bli ganska så jättedags att färga håret igen. Jag har faktiskt inte färgat det på två och en halv månad.. Tur att inte utväxten syns så väl, den ser bara jävligt dassig ut.

Har funderat på att göra ljusa slingor. Kanske sätta rött i det sen också, så det blir röda slingor? Mörkare blir det nog inte i alla fall, tror jag vill vara hyfsat ljus i sommar. Får grubbla vidare tills studiebidraget kommer, är ganska snustorrt på kontot just nu :)

Funderar också på vad jag ska köpa till Christoffer när han fyller år? Han vet aldrig vad han vill ha.. Och jag vill helst inte köpa nå kläder för det köper jag alltid annars. Det ska ju vara nå speciellt för man fyller ju bara 20 en gång i livet. Får grubbla vidare, han är inte till nån hjälp iaf!

Nu ska jag äta ett päron och sätta näsan i skolböckerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0