Flyttrensning på gång

Har varit vaken sen tjugo i elva, då skulle Christoffer tydligen iväg till salongen för hans kusin skulle klippa han och göra något åt skägget tyckte jag han sa. Jag hade tydligen sovit när hon ringde tidigare, vilket jag inte fattar för jag vaknar av minsta lilla ljud, eller nästan i alla fall. Våran ta hand om sig själv-dag igår blev inte av, som förväntat ;) Men jag hann i alla fall rensa min byrå hos mamma, rengöra det där akvariumet och skala de där två kilo potatisarna. Sen var det tydligen träningstävling på klubben fick jag veta så jag åkte dit och var domare. Sen blev det en sväng till mormor och morfar och efter det åkte vi och handlade mjölk till mamma. Sen myste vi ner oss i soffan och tittade på film tills klockan var två på natten, sen dök jag ner i sängen och somnade direkt.

Idag blir det nog lite mer rensning och fix. Mamsi flyttar 1 september om allt går som det ska, vilket jag veeerkligen hoppas. I helgen ska vi nog rensa i förrådet tror jag, det kommer bli sjukt tråkigt och jobbigt. Jag tänkte kanske äta lite frukost nu, eller om jag väntar till C kommer hem, sen duscha och eventuellt ta ner min glashylla hos pappa. Jag får se, vet inte vart jag ska stoppa grejerna som står på den. Fortsätta rensa hos mamma ska jag i alla fall göra idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0