Flyttstädar

Flyttstädar och städar min garderob på samma gång, och rensar. Har fyllt en hel sopsäck med kläder och ska snart över till mamma och göra detsamma. Haha måste fota mina garderober sen, har inga kläder kvar nästan! :( Till helgen ska jag och mamma rensa i förrådet, håller verkligen tummarna för att hon får den nya lägenheten, annars är det bara att börja om på noll igen.. Tycker det är så kul att flytta, och det var så länge sedan sist! Mamma har bott på samma ställe i 9 år nu, förut flyttade vi efter 1,5 år på varje ställe.

Nu ska jag fortsätta. Christoffer är och tittar när Jack har träning, så jag ska väl förbi och hälsa på hos dom senare när de kommer hem. Tills dess ska det fortsätta städas och rensas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0