Jättemegamycket allergisk

Idag klev jag upp klockan elva, rastade vovve och käkade frukost. Sen gick jag och Christoffer till Åhlins och hämtade ut hans nya armband, det var jättefint :) Köpte ett åt han när han fyllde 20 som det blev ett hål i? Så lämnade in det på lagning i juni och vi var dit igår eftersom vi inte hört nått om det, och det skulle ta max fyra veckor att laga det. Så det var tydligen olagat än, men eftersom det tagit sån tid så skulle dom kompensera med ett lite bredare och dyrare och dubbelt så tungt armband, så det var vi och hämtade ut idag.

Hade möte på Arbetsförmedlingen kl två, sen hem och då blev jag jätteallergisk. Åt mat senare, sov lite, det var folk och tittade på mammas lägenhet medan jag låg och sov hos pappa. Sen ringde hon och vi for och tittade på deras och nu ska vi byta lägenhet :D Så mamma flyttar till en tvåa och dom till våran fyra. Nu blir det allt verkligare att jag inte ska bo hemma alltför länge till, och det känns konstigt, minst sagt!

Vart en sväng på Coop efter lägenhetstitten och nu tittar pojkarna på fotboll. Jag är jätteallergisk fortfarande och skittrött. Ska packa, för imorgon vid nio på morgonen åker vi till Norge. Så nu ska jag börja med det, och gå över till mamma och hämta kläder. Blir tidig kväll för mig ikväll iaf!

Så ingen uppdatering förrän söndag, för jag orkar inte ta med datorn till Norge tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tänkte just skriva om partyt på fredag men jag gissar du är i Norge över helgen? Synd! men vi får ta det nån annan gång :D

2011-08-10 @ 22:48:12
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0