Lördagkväll

Uuuusch vilken huvudvärk jag har. Har haft det till och från i flera dagar.. Klev upp vid halv tolv idag, duschade och åkte sedan till byn med mamma där det var sån där hemvändardag eller vad det heter? Hennes kille spelade fotboll där så vi kollade, sen åkte vi till hans mamma och hälsade på. Hon gav mig massa gardiner, fick en hel låda med mig! :) Sen hem och käka sallad med lillebror, medan pappa och hans tjej åt surströmming, huuujja vad det luktade! Efter det städade jag garderoben och plockade ihop lite hundsaker, sen pimpla lite vin och titta film innan Ida hämtade mig och vi sen hämtade upp Jennie och var ute och snurrade med bilen.

Hemma och titta klart slutet på en annan film, fast den har jag sett förr. Nu ska jag slå på ett avsnitt av danska Paradise hotel, om jag nu orkar se hela för egentligen är jag sjukt trött.. Sen ska jag slå en pling till min pöjk, som för i övrigt glömde sina hemnycklar hos mig, smart ;) Efter det är det läggdags, och imorgon ska jag sova enda tills jag vaknar! Har tänkt sova ut, och skönt ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0