Sånt som folk kanske inte vet..

Jag tyckte om att rita när jag var yngre, eller jag gör väl det än idag men har varken tid eller tålamod till att sitta ner och rita. Tid har jag kanske nu, men så har jag ju min tumme som krånglar så jag klarar inte av att rita så länge. Hittade en massa teckningar när jag städade så tänkte slänga upp några här :D Kul att jämföra bilderna och se att dom faktiskt blir finare ju äldre man varit när man ritat, haha!

 
Boxervalp som jag ritat 2005 (13 år), och min kompis gamla vorsteh Teckla som jag ritat -06 (14 år)


Min jycke som jag också ritat när jag var 14 år


Min gamla kompis collie Mio, blixten reflekterade ögat så det såg lite konstigt ut bara


Två kaniner som jag ritat, vet inte när men förmodligen från Min häst tidningen eller nått ser det ut som


Nattis sheltiesar Grynet och Sita, blev dock aldrig klar med Sitas ansikte, därför ser hon så bred ut


En annan gammal kompis blandis Lady som jag också ritat när jag var 14, vart en del ritande då :P


Linneas jämte Meija, som jag nog också ritade 2006


Och sist som jag har ritat -09 (17 år) på mig och Christoffer


Har ju bara ritat med blyerts och sen fotat så det ser inte så jättesnyggt ut kanske, men jag är ju bara amatör och självlärd ;) Nån gång ska jag orka sätta mig ner och rita något fint igen!


Kommentarer
Postat av: Nattis

Ååååh, så glad jag blev av att se mina små flickor! Värmde i hjärtat! Främst för att fröken S inte finns med längre! <3

2011-08-19 @ 08:27:58
URL: http://www.nabo.se
Postat av: Linnea

För att vara självlärd tycker jag att du är skitduktig ju! :)

2011-08-19 @ 12:05:37
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0