Fort var det gjort

Julkänslan hittade nog aldrig till mig, men jag hade en trevlig julafton ändå :) Är nöjd med julklapparna, det är så svårt att önska sig något när man blir äldre tycker jag. Men nu kunde jag ju önska lite grejer till lägenheten också! Och lite annat som behövs eller är roligt att få. Tänkte inte skriva så mycket eftersom jag är rätt så jäkla trött, men min julafton har varit lika trevlig som den alltid brukar. Förutom morbror som alltid saknas lite på julafton numera så fanns det såklart någon annan som jag också saknade! Och med facit i handen så hade jag verkligen velat att han hade varit här uppe och firat jul med oss ♥


Den årliga bilden framför granen, eller bredvid granen ungefär? Och ja, det är min stora lillebror ;)

Hade tänkt byta några ord med min pojk men hans mobil är urladdad och jag orkar inte försöka hålla mig vaken tills han kommer hem med tanke på att jag inte ens vet när det blir. Så nu ska jag bara tvätta bort sminket och sen stänger jag mina blå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0