Hemmafru?

Tog igen min förstörda dag rejält ja! Som straff åt mig själv haha.. Dammsugade hela lägenheten inklusive soffan, rensade kläder, sorterade tvätt, diskade berget av disk, började tvätta och lagade mat. Har tvättat sju eller åtta maskiner och har sista i nu. Sen ska det få hänga till klockan tio, då ska jag plocka ner det, vika det och slänga in mitt i garderoben. Och Christoffer får slänga i hans om sisådär ett par år kanske? Han har fortfarande inte satt in sina vikta kläder i garderoben efter sist vi tvättade... -.-


Jag har gjort hundra saker samtidigt, riktig hemmafru? Tur man inte behöver anstränga sig alltför ofta...

Har städat och plockat massa smågrejer också, och lär väl ta tag i middagsdisken nu för de antar jag att Christoffer inte tänker göra idag, och jag orkar inte vänta tills imorgon nu när jag ändå har städat idag. Han är upptagen och spelar xbox med Jesper och Martin. Ovanligt ;) Jag kommer att somna ovaggat inatt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0