Idol och chokladbollar kanske?

Har legat i soffan och kikat på Idol med Christoffer. Snart börjar det ju igen och då får vi se vem som vinner. Christoffer håller på Robin, det gör nog jag också även om jag inte tycker det spelar så stor roll vem som vinner. Tror aldrig jag varit så brydd om såna där tävlingar som går på teve, förutom när jag var nio år, men då grät jag ju och ville dö när min favorit Emma Andersson åkte ut från Robinson kommer jag ihåg ;) Vi tittade alltid på Robinson med pappa när vi var små.

Idag har jag för ovanlighetens skull haft jeans på mig och sminkat mig fast jag bara har gått hemma. Christoffer frågade flera gången vart jag skulle haha, inte så vanligt att jag fixar mig när jag ska vara hemma med andra ord! Men nu har jag bytt om till mjukisbyxor och Christoffers t-shirt, en aning bekvämare när man bara är hemma.


The worst regret we can have in life is not for the wrong things we did,
but for the right things we could have done but we never did


Nu har Idol börjat så ska kolla på det, och efter det ska jag nog baka chokladbollar. Det var länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0