Julmat, film och sånt där

Idag väckte pappa mig vid tio, för såklart hade jag bara vaknat en gång av klockan och sen inge mer, som vanligt alltså! Morfar hämtade mig och vovven vid halv elva och då åkte vi upp till Malmberget och jag har hjälpt mormor med julmaten :) Mamma kom vid halv tre och vi åt lite där sen innan vi åkte iväg och köpte hårfärg. Sen åkte vi till byn och lämnade julklappar till mammas kille, och sen hem till pappa. Jag och han har druckit glögg och kollat Flickan som lekte med elden och nästan hela Luftslottet som sprängdes.

Imorgon ska jag till mormor och morfar igen och hjälpa till med julmat, sen vet jag inte vad jag ska göra fram tills mamma slutar kl 20.00, för hon ska färga håret på mig imorgon kväll eftersom det inte blev idag. Sen slå in sista julklapparna och köra dom till Malmberget kanske?

Nu ska jag snart krypa ner under täcket för jag är rätt så slut efter dagen! Ont under fötterna har jag också, är inte van vid att stå upp så mycket och så länge :P Ska plinka iväg några sms till min kära pojkvän i vanlig ordning innan jag somnar också. Har bestämt mig för att jag ska ha somnat innan klockan två, annars är jag nog död imorgon! Fast det var jag ju imorse också så är väl det imorgon med i vanlig ordning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0