Powernap var det ja?

Skulle ta en powernap mellan kl tio och elva, när vaknade jag då? Jo HALV TRE! Snacka om arg som ett bi, fråga Christoffer hur fan han kunnat låta mig sova så länge och fick allt att låta som att det var hans fel haha.. Hade ju ställt klockan men vet bara att jag vaknat en gång, sen säger han att han väckt mig flera gånger och frågat om jag inte ska kliva upp men jag har sagt att jag ska sova mer, fast de har jag inge minne av. Nåja, ingen skada skedd men dagen var ju redan förstörd.

Ska snart laga mat för Christoffer var jättehungrig, fast nu är han iväg och skjutsar Martin till apoteket. Funderar på att kolla om sista tvätt-tiden (från kl sju) är ledig, så man hinner tvätta nån maskin åtminstone. Eller så springer jag ner nu och tar tiden från fyra? Det ska jag nog göra, som att vi egentligen hade tvättstuga igår men glömde såklart bort det för vi var inte hemma när tiden började.

Så tänkte jag ta fram dammsugaren och dammsuga också, fast de bara är tre dagar sen vi dammsugade (tror jag? max fyra iaf) så är det grymt mycket hundhår överallt för Nova tappar hår så det är sjukt åt det nu när hon börjar få vinterpälsen. Sen har vi ju den berömda disken också! ;) Nä, nu blir det tvättis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0