Seg lördag var det

Gick och la mig halv två igårnatt, mest för att jag var rastlös. Christoffer for och körde nån kompis och var hemma till fem så då vaknade jag, men somnade om direkt och vaknade när han gick och la sig en timme senare. Förstår inte hur man orkar vara vaken så jäkla länge.. Spelar ingen roll hur länge jag sover, jag är trött ändå om kvällarna.

Har inte gjort många knop idag förutom att jag har diskat. Finns inte så mycket att göra, vi har inge bensin i bilen heller så vi kommer ingenvart osv. Fabolous life ;) Vi promenerade till Tempo med Nova och jag var in och handlade tacokrydda så sen har vi hjälpts åt att laga mat. Tror jag ska vara snäll och diska dagens disk fast jag sa att Christoffer skulle ta den för att jag diskade tidigare.. Men har ändå inget bättre för mig och han ser rätt upptagen ut i sitt spelande :P Senare slår vi väl igång en film hade vi tänkt.



Och en liten kom ihåg till mig själv (typ), för nästa gång jag får pengar så ska jag beställa hem halsband till hunden, väggord till vardagsrummet och sovrummet och kanske hallen, och nån skylt till dörren. Måste även köpa nå tavlor till sovrummet, men får se om det blir då eller framöver nån gång! Vill ha nytt nuuuu!

Har bestämt hur skylten ska se ut och halsbanden till hunden. Så det roliga är att komma på vad det ska stå för nått på väggorden, tycker det är svårt att komma på något kort, fint men som ändå får en att tänka typ. För nå sånt vill jag ha tror jag.. Får se om det blir egna eller färdiga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0