Söndagsöndagsöndag

Andra advent. Tjugo dagar kvar till julafton. Sov länge idag, klev upp och satt i soffan och glodde på teve, väckte Christoffer och han drog iväg på match. Han kom hem vid halv sextiden och då började jag laga mat. Vi åt kött, potatiskroketter och beasås och det satt fint i kistan vill jag lova! :) Sen tog vi och trängde ihop oss på soffan för en powernap, fast det blev aldrig nån och lika bra var nog det för då hade vi nog aldrig kunnat somna ikväll.

Christoffer är hos Jesper nu, han har diskat tidigare och jag ska ta och diska upp det sista snart. Sen funderar jag på att färga ögonbrynen och duscha. Men det får nog duga med det sistnämnda, för jag tror inte att jag orkar färga ögonbrynen ikväll. Blir säkert tidig kväll, vi båda är grymt trötta! Eller var i alla fall? Haha.. Fast det slutar ju sällan med tidig kväll fastän jag är trött, för jag lyckas alltid hålla mig uppe ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0