Tröttmössor

Christoffer kom hem typ när jag hade publicerat inlägget igår, satte sig vid datorn och jag fortsatte kolla lite teve. Sen gick vi ut med hunden och efter det hoppade vi in i duschen. Sen råkade vi fastna framför teven till klockan fyra och så vart det läggdags.

Och vilka problem jag hade med att få upp sömntutorna idag! :P Frågan är bara om det är Christoffer eller hunden som är värst haha.. Hon måste ju ut och rastas så jag försökte få upp henne men hon vägrade!! Försökte lyfta ner henne från sängen, hon gjorde sig jättetung, frågade om vi skulle gå ut men hon brydde sig inte, kom med kopplet och försökte locka henne men hon gav mig mördarblicken.. Men när Christoffer klev upp så kom hon som ett skott och vela gå ut haha! Rolig sådär..


Latmaskarna imorse. Lite söta var dom ju i alla fall..

Christoffer har träning nu, dubbelträning trodde han. Ska i alla fall göra cevapcici ("vitlöksstarka, avlånga köttbullar från forna Jugoslavien" beskrivs dom som) och bbq-pommes till middag idag. Sen blir det Idol-finalen och efter det vet jag inte. Tänkte kolla på internet om man kan göra nå speciellt till cevapcici, vi har bara stekt det tidigare (tydligen så kan man grilla det också) och jag vet egentligen inte vad det är, så ska kolla efter några recept!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0