Uppe med tuppen

Kunde jag somna då? Näe! La mig fyra på soffan för hade jag sovit i sängen hade jag nog aldrig vaknat. Somnade halv sex och klockan stod på kvart över sex. Var en aning död, Christoffer har vakat och nu har vi nyss kommit hem från tandläkaren. Träffade på Henke på stan som började senare än han trodde så han följde med oss hem. Gick bra hos tandis iaf, fick panikångest osvosv, världens bakslag idag.. Men tanden slipades bara och jag fick åka hem efter tjugo minuter.

Funderar på att ta en liten powernap eller vara vaken? Så lägger man sig i tid idag i alla fall :) Men är hungrig som ett djur, så kanske ska hitta på nå att äta så länge?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0