Dagen före julafton

Idag har jag också hjälpt mormor med julmaten precis som igår. Sen blev det en powernap på soffan när jag kom hem och middag efter det. Pappa gjorde min favoritmat och nu känns det som att jag kan rulla fram! Ska rasta hunden och koka ris åt henne och blanda i maten. Sen ska jag plocka ögonbrynen och vänta på att mamma slutar :) För då blir det som sagt hårfärgning och slå in sista juklapparna och föra iväg dom.



Känner mig så irriterad och grinig (samma sak kanske) för pappas julklapp ligger på posten i Gävle och Christoffer får såklart inte ut den utan mina id-handlingar, och är så irriterad på företaget som jag beställt ifrån som har skickat det fel eftersom det egentligen skulle till min bror i Gällivare. Så nu kommer pappas julklapp att komma hit till han i mitten av januari kanske? Det känns ju himla kul att jag lär skicka det när jag kommer ner igen!! :@ Dessutom ligger ju ett paket bara kvar i ungefär två veckor så jag kommer ju inte ens hinna hem så kommer dom att skicka tillbaka paketet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0