Helgen och sånt och sådär

Blev att gå över till Martin igår och vara där ett tag, sen vidare till grannhuset till nån tjej där det var massa tjejer bara, men det var helt dött där för dom spelade typ ingen musik så vi blev inte långvariga utan gick hem till Martin igen då. Var där hela kvällen och minns inte riktigt vilken tid jag kom hem, men måste ha varit vid tretiden. Hade i alla fall kul fastän kvällen inte slutade lika bra. Men ingen har ju dött av det så who cares. Men jag förstår inte varför folk som inte kan dricka sprit ändå så ska envisas med att göra det, fast dom vet att dom snedtänder för minsta lilla då.. Jaja saksamma, inte min huvudvärk egentligen!

Idag har vi inte gjort många knop eller.. Haft folk på besök hela dagen och har det ännu. Var till stan en sväng nyss men är hemma nu igen. Imorgon blir det städdag skulle jag tro, det behövs :) Blir nog läggdags för min del snart.

Känns som att det är söndag men det är ju bara lördag idag.. Eller söndag egentligen om man tittar på klockan men ni förstår ju hur jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0