-10482592 grader idag

Gick och la mig klockan tio igår. Duktig. Somnade klockan ett. Fail. Vad irriterad jag blir, när man för en gångs skulle kommer i säng tidigt så kan man inte somna. Hade inte lite grus i ögonen imorse kändes det som.. Ännu roligare kändes det ju när jag möttes av detta:



Yep, -35 grader. Kändes ju verkligen upplyftande. Förfrös typ när man gick till bussen, jättekul. Hade nästan kunnat göra vad som helst för att få ligga kvar i sängen.

Temadagen vart inte så jobbig, blev klar med en uppgift två timmar före plus att vi hade lunch så jag åkte hem, sen kom tre tjejor förbi och vi kollade teve innan vi åkte tillbaka till skolan. Imorgon börjar jag kvart över ett och ska lyssna på nån föreläsning, skönt de!

Fryser nu fast jag är inomhus haha, tror jag ska gå över till pappa och lägga mig på soffan och ta en powernap tills middagen är klar. Det hade inte suttit fel, känns knappt som att jag har vakna ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0