Disk och ögonbrynsfärgning

Hade egentligen tänkt boka tågbiljetter till mig och Christoffer till påsken eftersom det redan är äckligt dyrt. Snacka om att SJ utnyttjar att det är påsk eftersom många åker tåg då, så höjer dom priserna! Är typ nästan 700-800 kronor billigare att åka en dag före/en dag efter påskens röda dagar, de är helt sjukt. Som tur är så har vi över 700 kronor i värdebevis eftersom tågen varit sena när vi har åkt sist, så fyra biljetter kommer bli jävligt billiga för oss :) Men det är ändå mycket pengar det handlar om så, i alla fall för mig som lever på studiebidrag.

Nåja, Christoffer är inte hemma och har därför inte hunnit föra över pengar åt mig så jag får ta och boka dom imorgon om jag har tid, annars senare i veckan. Nu har jag inget vettigt för mig så jag ska gå över till pappa och diska och sen om jag orkar så färgar jag nog ögonbrynen? Behövs verkligen för jag orkar inte måla dom hela tiden, men det är så sjukt drygt att plocka dom efter man har färgat, så jag får se om jag orkar hehe.. Sen kryper jag till kojs, imorgon är jag som sagt ledig men vi ska till skolan och jobba lite på projektarbetet typ vid tolv nån gång tänkte vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0