Horisontell garderob

Jag slutade klockan tolv idag som vanligt och var hemma typ tjugo över tolv. Jag satte mig vid datorn, kollade lite teve och så. Sen tänkte jag ta en powernap för jag var så jäkla trött men jag blir deprimerad så fort jag går in i mitt rum och här är anledningen:



Så istället för en powernap vart det att städa rummet! Rensa kläder som låg utspridda på golvet (slänga en del, tvätta allt annat), rensa garderoben, plocka papper och annat skit och sånt. Det tog över en timme innan jag var klar och nu är jag helt jävla död! Säger alltid att jag inte ska ha sådär stökigt rum nå mer, men det blir alltid så ändå.

Senare i veckan ska jag tvätta, men innan dess måste jag rensa bland kläderna hos pappa också. Blir nog att tvätta i två omgångar för jag har så mycket kläder att tvätta nu, så kanske tvättar allt från mamma nu i veckan och allt från pappa nästa vecka, jag får se. Nu ska jag hoppa i duschen i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0