Ica Maxi, Valbo köpcentrum och Willys igår

Har aldrig tid eller ork att blogga när jag är här, så blir att jag gör det när Christoffer ännu ligger och sover. Som nu alltså. Tänkte i och för sig inte skriva så mycket, bara lägga upp bilder från igår.


När jag äntligen fått upp herrn och gjort allt vi ska var klockan halv tre innan vi kom oss iväg
 

Hitta skor som jag velade ha, och som jag har tänkt köpa!! Här framöver i alla fall.
 

Vi åt på Kitchen i Valbo och jag höll på att dö vad mycket mat det var!! Åt inte ens en fjärdedel, det var skämmigt att lämna så mycket mat. Men det var verkligen hur mycket som helst på tallriken.
 

Christoffer käkade kebabtallrk, också den stor som ett hus..


Ikväll är det bara att sätta sig på tåget och åka hem. Känns så drygt, vill vara kvar. Sen att det är ett bra jävla tag tills jag kommer tillbaka hit gör ju inte saken bättre. Men det ska väl funka ändå, skolan tar ju upp en hel del tid och sen har jag väl några helger planerade i alla fall. Har ju knappt varit här nånting känns det som, fast ändå känns det som att jag varit här länge. Nästa gång blir jag ju i alla fall inte bara torsdag-söndag, utan då blir jag en vecka för då är det lov :)

Nu ska jag försöka få liv i Christoffer så vi kan göra nånting innan jag åker hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0