Ingen rubrik alls just nu

Idag hade jag religionlektion i 50 min sen jättelång webbdesign, fast dagen gick ändå väldigt fort. Kom hem vid tre, sen vid fyra lagade jag och lillebror mat eftersom mamma var i Luleå och shoppade. Klockan fem åkte jag och Ida till Coop och handlade för dom skulle äta tacos imorgon. Sen har jag pluggat lite körkortsteori, duktigt av mig!
 
Fast nu är jag så trött så att ögonlocken nästan trillar ner. Vet inte hur länge till jag orkar vara vaken, helt seriöst. Känns inte värt att ta en powernap för då kommer det ändå sluta med att jag sover i flera timmar. Men om jag inte hittar på nått speciellt sen så blir det en tidig kväll. Det blir det en lugn helg med tvätt och en del plugg skulle jag tro, så att man inte har en massa att göra på lovet för då ska jag bara ta det lugnt.


Lyckas alltid bli helt pank på telefonen för att Halebop är så dumma och lata nu för tiden :((

Halebop är ju så jävla dåliga nu och skickar typ två dagar i förväg att gratis-smsen snart är slut, men inte kommer man ju ihåg det när dom väl är det?! Så jag smsar alltid upp alla mina pengar. Imorse skulle jag svara på sms från Christoffer men det gick inte att skicka, provade typ hundra gånger sen kom jag på att jag antagligen inte hade nå pengar, och nä jag hade ju inte ett korvöre... När jag stod och väntade på bussen så skickade Ida typ tre sms och frågade vart den var (för den var jättesen) men jag kunde ju inte svara eller ens ringa en signal. Sånt blir jag tokig på, man känner sig så handikappad.

Nu ska jag ta ett glas vatten och fortsätta vara jättesugen på isglass!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0