Kan man vara mer besviken?

Idag har verkligen inte varit någon dag att skryta med. Jag hoppas att nästa vecka blir bra. Jag vill vara glad! Det är så tråkigt att vara grinig hela tiden. Hela den här veckan har gått åt helvete med viktväktarna i alla fall men det gav jag fan i. Varit så äckligt sötsugen så jag har verkligen struntat i allt, men det ligger en del annat i det också än bara sötsuget så jag har seriöst inte orkat bry mig. Imorgon är det i alla fall nya friska tag och nu är jag motiverad!! Nu jäklar ska det här gå, det har jag gett mig fan på.

Ska vänta på att sego ska ringa nu bara sen ska jag sova. Hoppas jag sover bort grinigheten, men jag tvivlar på det faktiskt. Fullt ös medvetslös blir det imorgon, har späckat schema från kl 8.00-15.50 med allt ifrån tandläkaren, bilskolan och skolan. Hoppas att jag överlever!

 
You're meant for me, maybe as a punsihment.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0