Maybe we're all just waiting for a star to fall, trying to catch it with the eye



I fredags såg jag ett stjärnfall när jag och Ida var ute med hunden! Det var första gången för oss båda och jag vart helt förvånad över hur stort det var, det syntes ju liksom hur tydligt som helst och var ju omöjligt att missa. Jag har väl typ trott att det var typ ett litet smalt streck som for snabbt över himlen men så var det ju inte alls.

Och självklart ska man ju önska sig något när man ser ett stjärnfall, och inte berätta för någon. Min önskning ploppade upp i skallen och i tankarna innan jag ens han börja fundera vad jag skulle önska, så det var nog egentligen ganska självklart vad jag skulle önska. Man får hoppas att önskan slår in, jag har aldrig sett stjärnfall så jag vet inte om man ska tro på det eller inte, men jag får nog ta och göra det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0