Nyttigt gott (men inte godis), film och redbull

Idag pallrade jag mig upp till skolan. Engelska, psykologiredovisning och svenska, fast jag slutade 12.00 så det var inte så hemskt och inte mycket att klaga över, men engelskan är bara mega-ångest. Även om man alltid överlever så har man lika mycket ångest för den. Var så trött i skolan och efter så jag vet inte vad. Hämtade täcke och kudde och la mig i soffan, sov från tre till fem. Kul. Tur man är ledig imorrn!! :)))

Med risk för att jag sover bort hela dagen imorrn, men jag ska inte ställa nån klocka. Har två saker att göra imorgon: promenera och köpa alla hjärtans dag-kort. För en gångs skulle ska jag köpa ett kort, det är faktiskt första gången sen på mellanstadiet haha!! Alla hjärtans dag är överskattat, men i år ska jag skicka ett kort till min pöjk tänkte jag, lite sådär bara för att.

Ida kom hit idag och vi kollade en film, 1984, som vi egentligen ska läsa boken men vi är för lata. Redovisning nästa vecka så vi ska nog klara det galant. Lär läsa på lite så att boken och filmen är hyfsat lika i alla fall.



Och ja, idag skulle man vara snäll och köpa en stor redbull till lillebror, så skulle han sova borta. Så jag tjuvöppna och smaka lite (för mycket points i redbull för att jag ska kunna dricka det). Så nu får han dricka avslaget imorrn men det gick bra haha! Äter ihjäl mig på kiwi också, och nu ska jag nog börja avrunda och skutta ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0