Pansarlänk

Har inte kommit så långt ännu haha... Har varit ut med hunden men ska duscha, orkar inte vänta med det tills imorrn för man är rätt så frusen när man varit ute när det är så kallt. Har druckit 1,5 liter vatten nu på kvällen, känner mig skitmätt och jävligt fet nu för man blir så full i magen på nå sätt..

Har suttit i hundra år känns det som, och letat efter en ny pansarlänk (armband) till Christoffer. Köpte ett till han när han fyllde 18 år men han har tappat både det och de som han fick av sin mamma, på jobbet för några veckor sen. Så jag tänkte köpa ett nytt åt han men det verkar ju inte finnas några på internet typ?! I alla fall inte som duger. Fundera på att köpa den på samma ställe men den var rätt dyr så jag vet inte riktigt. Den ska inte vara skitfet som typ alla är, vill att det ska vara en sån som han hade förut:

Det är det lilla armbandet som jag menar. Det är rätt tunt/platt, inte sådär fet som alla på internet är:


De jag har hittat kostar typ skjortan.. Har hittat en sida nu som det fanns lite billigare, så jag måste mäta hans handled och kolla hur feta dom är, för jag tycker inte det är nå snyggt när dom är svinfeta. Sen måste det ju såklart vara i silver också men det kanske man fatta.

Nä nu ger jag upp med letandet, det är ändå ingen panik att köpa nytt åt han. NU hoppar jag faktiskt i duschen! Sen blir det väl sova med blött hår för jag vet inte om jag orkar torka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0