Sjukt less

Jo men jo att nu har jag skrivit nästan två sidor om vad vi ska kunna till provet imorrn. Har sammanfattat allt men jag har gjort det kort så jag räknar inte med nå bra betyg, men jag sammanfattar alltid kort för annars orkar jag inte plugga. Så nu ska jag bara rasta hunden, duscha och börja plugga + att man lär läsa igenom båda böckerna om buddhismen, vilket alltså typ är cirka 70 sidor. Fast man orkar väl bara skumma igenom, om ens det.

Varför ska det alltid vara så tråkiga ämnen i skolan så att man aldrig orkar plugga förrän man verkligen måste? Är så sjukt less!! Sen var det de allra sista vi skulle skriva om fatta jag verkligen noll av, så orkade inte skriva nått alls. Kul att jag kommer måsta sitt uppe hela natten och nöta för att det ska gå in, men det kommer det ändå inte göra. LEEEEESS......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0