Skutta mot sängen

Kul att jag hittade en skitfin klänning till balen som jag hade vela beställa, sen två minuter senare när jag skulle kolla igen var den slutsåld :))) Tror det är min jävla turdag idag alltså....

Så nu vart jag grinig, och jag är också grinig över att jag har världens segaste pojkvän. Tar hundra år för han att svara på sms när han är ute i skogen och han skulle ringa ikväll så jag undrar när? Och nu svara han precis på mitt sms bara därför haha ;) Hade nästan tänkte ge upp och gå och sova.

Nu ska jag borsta tänderna, hoppa i sov-tshirten och krypa ner under täcket och vänta på att telefonen ska ringa. Är inte så trött för det vart en rätt lång powernap idag, men jag kan lika gärna ligga i sängen och filosofera ett tag om jag inte är trött efter att vi har lagt på. Kul med engelska 8.00 imorrn. Men slutar iaf 10.55 om det är till nån större tröst. Så skulle jag ha möte med min lärare klockan tolv men vet inte hur jag gör med det när jag slutar tidigare? Nåja, sen tandläkaren kl 13.40. Ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0