Stressar upp mig över ingenting

Sitter här och stressar upp mig fast jag har tre och en halv timme på mig tills tåget går. Herregud det är ju ingenting!! Stressar alltid sönder när jag ska åka, fastän jag har massa tid på mig. Nu har jag bara några småsaker att packa ner och så ska jag städa undan lite på rummet eftersom min faster och hennes man kommer i helgen så dom ska låna det. Har alltid jätteont i magen för att jag stressar så mycket innan jag ska åka iväg.

Jag hoppas tåget är i tid eftersom jag ska åka buss ut till Bergby sen. Annars får jag vänta en timme eftersom bussarna bara går en gång i timmen sådär på morgonen. Kommer vara dö-nervös när jag ska åka buss för jag har aldrig åkt själv, bara när Christoffer har varit med så jag har ju som inte hållt så stor koll. Nåja, fördelen är ju att jag vet vart jag ska hoppa på och vart jag ska hoppa på, vilken tid bussen går och när den är framme, så det borde nog gå bra.

Sa jag att jag alltid stressar upp mig över ingenting, hela tiden? Det märks nog. Kommer ju som inte dö om jag missar bussen eller hoppar av på fel ställe, vilket jag förmodligen inte kommer att göra för då är jag helt bakom flötet. Nu dör jag snart av stress så nu måste jag börja städa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0