Ännu en lista då..

Femton är du...?
1. Är du snygg?
beror väl på, ibland kan man tycka det!
2. Är du fet? nej, inte fet
3. Är du smal? nejnej, men förhoppningsvis är jag det när jag gått ner mina kilon
4. Är du en sportfåne? absolut inte, är sjukt lat
5. Är du rolig? ja det kan jag nog vara!
6. Är du sjuk? rätt ofta, ibland i huvudet också
7. Är du feg? det beror på men jag är absolut inte lika feg som jag var när jag var yngre
8. Är du törstig? inte för tillfället
9. Är du 15 år? nej det var något år sen nu
10. Är du rik? så långt ifrån man kan komma
11. Är du fattig? nej fast ibland känner jag mig fattig
12. Är du smart? jag är rätt trög, men ändå snabbtänkt. är ju inte helt bakom flötet
13. Är du retsugen? ibland
14. Är du shoppingsugen? nja, litegrann bara
15. Är du saknad av någon? det är jag nog
 
Tre skulle...
1. Skulle du vilja vara längre?
ja verkligen.. typ 3 cm är det enda jag ber om...
2. Skulle du vilja väga mer? haha kul fråga, jag bantar ju just nu så nej
3. Skulle du dricka dig full nu? nej

Åtta kan...
1. Kan du vifta på öronen?
nepp
2. Kan du slicka dig på näsan? nej men mamma och morfar kan
3. Kan du kolla i kors med ögonen? japp
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? säger väl som alla andra, jo när jag sover haha
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? ja de är klart? det kan väl alla bara man vill
6. Kan dina vänner lita på dig? ja
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? har gjort det för flera år sen och har kvar ännu, så ja
8. Kan du suga? vilken trög fråga? ja det kan jag, de kan nog typ alla

Fyra antingen eller...
1. Pierca tungan eller näsan?
tungan, fast jag vågar ju aldrig
2. Vara seriös eller rolig? det är ju roligast att vara rolig men det beror ju på situationen
3. Brinna upp eller drunkna? inget av det!
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? mina föräldrar såklart? sjukt att jämföra dom med fiender
 
Svara ärligt...
1. Tycker du om någon just nu?
tycker om massa ja
2. Sol eller måne? soool
3. Vinter eller höst? vintern när den går mot våren. hösten är sjukt deprimerande när det blir så mörkt
4. Soligt eller regnigt? sooooligt
5. Är du uttråkad? litegrann, men mest irriterad

Om mig...
1. Hur mycket är klockan just nu?
20.39
2. Vart vill du bo? i södra Sverige, inte här uppe i alla fall
4. Vill du gifta dig? ja det vill jag nog
5. Är du kär? aa
6. Favoritårstid? sommar

Har du under de senaste 24 timmarna...
1. Kysst någon?
nej
2. Blivit kramad? nej
3. Känt dig fånig? vet inte?
4. Saknat någon? mja, lite
5. Ljugit? nej
6. Haft sex? nej

Vem...
Vem är i rummet med dig?
hundarna
Vem fick du senast sms av? ida
Vem tänker du på nu? ingen speciell
Pratade du senast i telefon med? christoffer
Vems hus var du senast i? mormor och morfars
Vem önskar du var med dig nu? ingen speciell
Vem är din favoritsläkting? kan man ju inte välja!
 
Var...
Var är din telefon?
ligger bredvid mig i soffan
Var är din mamma? på jobbet
Var sover du? i mitt rum?
Var handlar du mest? coop!!
Var fick du tag i tröjan du har på dig? intersport-tröja, har väl köpt den själv tror jag?
Vart åkte du senast bil? hem från skolan med ido-girl
Var i ditt rum är du? är i vardagsrummet

Vad...
Vad åt du senast?
kyckling och ris
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? vanliga blå jeans
Vad är din favorit färg? röd tror jag nog
Vilken film såg du senast? the last song
Vad hör du just nu? radion

Har du någonsin...
1. Sovit i en annan säng?
jadå
2. Hånglat på en bio? jepp
3. Hånglat i skogen? jaa
4. Tyckt att din kusin är het? näe, tänker inte på dom på så sätt
5. Sovit naken? ja
6 Kört över hastighetsgränsen? ja det är ju hur lätt som helst så de blir lätt så då
7. Målat om ditt rum? nej inte jag men pappa, eftersom han är målare
8. Dansat farmför spegeln? haha vet faktiskt inte om jag har det?
9. Fått hicka? ja men det var bra länge sen
10. Dumpat någon? ja
11. Stulit pengar från en kompis? nej
12. Hoppat i en bil med folk du just träffat? japp
13. Varit i slagsmål? nej men en gång blev jag skallad av en kille som var i ett slagsmål haha
14. Smugit ur ditt hus? ja
15. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? nej
16. Hånglat med en främling? ja
17. Älskar eller saknar någon nu? aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0