Uttråkad x 1 929 592 250 242

Har nog aldrig varit såhär uttråkad i hela mitt liv. Eller jo det har jag nog, jag har bara förträngt det. Jag tvättar en lördagkväll, det säger ju en hel del. Jag har inte ett korvöre på mobilen, kan inte ringa nån, inte skriva sms. Det är liksom helt dött. Internetvärlden är också död idag. Det är inga bra program på teve. Tvättstugan är klar klockan nio, vad gör jag då? Orkar jag ens vara vaken tills dess haha? Blir allmänt less och trött på att vara uttråkad.

Hade ju kunnat göra bort mina skolarbeten, men jag har massa ångest över att jag inte vet vad jag ska prata om på mitt högtidstal i svenska C så ingenting blir liksom gjort. Och så har jag rapporten att göra, men jag har inte börjat och det är ju det som är det tråkigaste. Kommer ingen vart med någonting, utom tvätten hehe. Bara två maskiner kvar när den här är klar, och en timmes tvätt-tid. Går ju som sagt inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0