En lista i brist på pluggmotivation...

1. Var är din mobiltelefon? på bordet framför mig
2. Var är din andra hälft? vet inte, säkert ute på bus har inte frågat han vart men hemma är han då inte :)
3. Ditt hår? delvis dolt under en mössa
4. Din mamma? hon är i källaren
5. Din pappa? han är väl hemma tror jag, bilen står då på parkeringen
6. Det bästa du vet? kärlek och lycka
7. Din dröm i natt? att christoffers låtsasmamma ringde och frågade hur allt var nu efter hon pratat med mig sist (hon prata med mig om en grej förra veckan), att jag var hos min mormor och morfar under tiden och att hundarna sprang lösa på vägen och det var kväll, haha.
8. Din dröm/ditt mål? att leva gott och må bra?
9. Rummet du är i? vardagsrummet
10. Din hobby? hundar, fotografera
 
11. Din skräck? tandläkaren, flyga, åka hiss, insekter av alla slag
12. Var vill du vara om sex år? bosatt i södra sverige och jag tror att jag vill ha barn då
13. Var var du igår kväll? med ida på coop, sen hemma hos anna
14. Vad är du inte? pigg och frisk
15. En sak du önskar dig? vet inte för tillfället
16. Var du växte upp? i gällivare
17. Det senaste du gjorde? snörvlade och kliade näsan typ
18. Dina kläder? mjukisbyxor, linne, ziphood
19. Din tv? en vanlig gammal teve
20. Ditt/dina husdjur? har en hund nu som heter nova som jag fick när jag var 13 år, hade tidigare en fågel som hette turbo som jag fick när jag var 11 år och innan han två fåglar som hette freebee och hennes unge birdie, tror jag var kring åtta-tio år när jag hade dom och innan, när jag var sju år typ, hade jag två råttor som hette oliver och felicia, de är djuren som har vart mina egna djur
 
21. Din dator? nån hp, vet inte riktigt
22. Ditt humör? lite allmänt less men ändå helt okej
23. Saknar någon? ja det gör jag
24. Din bil? audi 100 2.8E, en 92a
25. Något du inte har på dig? bra fråga
26. Favoritaffär? typ gina tricot
27. Din sommar? hoppas jag kommer bli bäst! förra sommaren var riktigt bra
28. Älskar någon? jepp
29. Favoritfärg? röd tror jag?
30. När skrattade du senast? säkert igår, fast kanske idag
31. När grät du senast? i måndags måste det ha varit, fast bara en liten skvätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0