Feber hela natten

Vart en funderare igår innan jag somnade, även fast jag borde ha ägnat tankarna åt annat istället. Hade svårt att somna och fick feber under natten och hade det även när jag vaknade. Jag drömde att jag for hem till Christoffer mitt i natten för jag vela sova med han men när jag kom dit var han inte där, så har jag tydligen skickat sms på riktigt till han och frågat vart han är tjugo över två på natten haha. Han vart nog lite förvånad när han såg det tror jag, när jag bara fråga det mitt i allt och mitt i natten.

Var helt färdig när jag vakna imorse för jag hade feber än, så jag tog alvedon och somnade om. Nu är jag lite piggare så ska iväg på ind-valet senare, det börjar tjugo i ett. Nu ska jag fortsätta hosta, klia näsan, nysa och tycka synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0