Ointressant

Har inte gjort nånting nyttigt eller bra idag, förutom att ha varit på möte på klubben idag igen, var nämligen där på möte igår också. Har försökt plugga lite inför religionprovet på torsdag men jag kom ingen vart så det blir som vanligt att plugga dagen innan. Har en massa annat att göra imorgon också så det känns inte alls kul, plus att hela min helg kommer att vigas åt skolarbete typ? Blä.

Har pratat med min käre pojkvän nu på kvällskvisten också, vi har diskuterat jobb och sommarjobb åt mig, eller vi har egentligen bara spånat lite. Hoppas att man kan bli lite klokare på det framöver och komma fram till något :) Jag har ingen aning om vad jag vill göra i mitt liv, efter gymnasiet och så, så det är verkligen ångestfyllt att fundera och inte komma fram till något allt eftersom vuxenlivet närmar sig med stora steg.

Nu ska jag dricka ett stort glas vatten, borsta tänderna och krypa ner i säng. Kanske får man sig fem och en halv timmes sömn inatt, för det lär ju dröja uppemot en timme innan jag är klar och dessutom har somnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0