Promenad runt Fjällnäs nattetid

Kom nyss hem från en 45 minuters promenad runt Fjällnäs i -16 grader. Man är nog inte helt hundra i skallen när man går ut och promenerar så sent, men jag var tvungen att göra av med lite energi eftersom jag inte var trött, min hund behövde rastas och jag behövde ta ut lite av mina aggressioner. Promenad och musik i öronen är bra botemedel mot många olika känslor. Jag och hunden träffade en enda människa och vi var nog lika förvånade att se varandra haha. Vid älven blåste det sjukt kallt och jag skojar inte när jag säger att mitt ansikte var så jävla stelfruset att jag inte kunde röra det! Ska snart krypa ner under täcket och sura vidare, all min aggression hann tyvärr inte med att försvinna på bara 45 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0