Sötsug som inte vill gå över

Vaknade upp med en igensvälld hals imorse och ingen röst alls, kul. Sket i första lektionen för jag var helt död och var tung i huvudet dessutom så jag somnade om och begav mig till min andra sen som började klockan ett. Den skulle egentligen sluta 14.50 men vi fick sluta efter 40 minuter.

Kul att man är sjuk när det är varmt ute! Det är +2 grader, och det var väl ungefär hundra år sen det var det sist!! Funderar på att trotsa förkylningen och ta en promenad ändå men jag vet att jag kommer ångra mig sen när näsan bränner och halsen är helt jävla torr. Vill ändå så fuska med B&J ikväll för det är synd om mig när jag är sjuk. Men nej, jag ska fan inte. Jag ska stå emot. Har enormt jävla sötsug nu när jag börjat igen, men står man bara emot så kommer det ju att gå över. Frågan är bara NÄR?

Är ganska hungrig nu så tänkte göra en smoothie. Sitter och tittar på nå matprogram på teve och dom håller på med jordgubbar, kladdkaka och grejs. Gaah vad sugen man blir, nu tänker jag byta kanal! Var så duktig i början (i oktober) när jag började med Viktväktarna, räknade allt till punkt och pricka och fuskade ingenting. Ska gå tillbaka till det igen, för då gick jag ner i vikt. Skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0