Today I caught myself smiling for no reason then I realized I was thinking about you

Jag vaknade klockan två idag, det är fan sjukt vad jag har sovit! Vi somnade nog kring tolv igår så jag fattar inte att jag sovit så länge. Vaknade en gång tidigare men orkade inte titta på klockan, och sen var den två när jag vaknade nästa gång haha. Jag som skulle göra så mycket innan Christoffer kommer hem från jobbet, men nu hinner jag inte riktigt, han slutar ju om 50 min. Fast han kommer hem senare idag för han skulle åka och köpa en födelsedagspresent till mig för jag fyller ju år imorgon.

Nu ska jag städa lite i lägenheten, fastän vi kom hem igår så är det skitstökigt och grejer överallt. Så jag ska röja undan lite och så tänkte jag packa upp kläderna som Christoffer hade med upp till mig, sen ska jag hoppa i duschen och efter det borde herrn börja närma sig tror jag :)


I brist på andra bilder lägger jag upp en bild på en av nyårspussarna istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0