Trångt i sängen

När jag vakna imorse låg jag längst in mot väggen, Christoffer i mitten och Nova längst ut haha! :b Nova får inte ens vara i sängen, men Christoffer ska likt fan ändå ha upp henne, fast nu tror jag hon har hoppat upp själv. Igår när Christoffer åkte till jobbet klev jag upp med han och gjorde mackor och sen när han åkte låste jag dörren efter han, så han jag inte mer än lägga mig i sängen och stänga ögonen så hoppa Nova upp och la sig bredvid, fräck hund!


Imorse, Nova låg på kanten och baktassarna var utanför sängen men där skulle hon ligga haha

Idag har vi handlat och sen varit hos Jonas några timmar typ? Nu ska jag koka makaroner och fixa köttfärsen så ska vi äta sen och så får vi se vad vi hittar på ikväll. Christoffer somna i soffan klockan tolv igår och jag la mig i sängen och kolla film till klockan två så det var inte så fartfyllt igår kan man säga men han var nog rätt död efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0