Ute och brumma halva natten

Kul att man har ångest idag fast man inte ens var ut igår!? Kvällen började med att Ida hämta upp mig vid halv sju, vi for på Coop och handla lite gott, sen hem till mig och kolla Lets dance. Sen skjutsa vi min bror till Johanna och sen hem och kolla utröstningen.

Efter vi hade kollat utröstningen så hämta vi upp Annie och var ute och snurrade och det slutade med att vi åkte bil med två norrmän som hitta på oss, och jag fick leka lite tolk eftersom Ida och Annie hade lite svårt för att förstå vad dom mena ibland. Men det hade jag med, är inte van vid massa norsk slang :b Vi åkte med dom fram till klockan fyra på morgonen, då släppte dom av oss för dom skulle sova, dom var här på besök och skulle på Dundret idag.

Kröp ner i sängen med yllesockarna på för jag var så frusen om fötterna, och pratade med herr C fram till klockan sex på morgonen nästan. Vilket såklart medförde att man sov till HALV TRE idag, ångest!!! Finns inget värre än att sova bort halva dagen. Jag som vela ut och promenera medan det var ljust ute, men jag orkar inte ännu för jag lär vara vaken ett tag så det slutar göra ont i halsen och de, annars orkar jag inte promenera.

Nu ska jag dricka en kopp te och hoppas att halsont försvinner och sen ska jag göra ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0