Tåget inställt

Mitt tåg är inställt men jag ska åka med det sena tåget istället, mycket bättre för mig eftersom jag slipper åka till Boden och vänta på nästa tåg, jag åker raka vägen. Buss mellan Örnsköldsvik-Sundsvall och därefter tåg igen. Jag tror nog att det ska gå bra och just nu känns det inte så jobbigt!

Skönt att jag fick en massa fler timmar på mig att packa klart allt och sådär också. Glömde dessutom mina tågbiljetter i skolan så fick åka tillbaka och hämta dom ;)

Till den som kommenterade anonymt att jag skulle lämna hemma hunden; det är min egna hund och att ha hund innebär att man måste ta ansvar, man kan inte bara lämpa över den till nån varje gång man åker bort ju :) Klart det vore lättare att åka utan hund men som sagt så måste man ta ansvar också och när jag nu kan ta med henne så gör jag ju det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0