Äntligen fint väder igen

Det är typ helt galet varmt. Jag ska äta sen frukost (eller kanske lunch då?) till ett avsnitt av danska Paradise hotel, sen ska jag försöka ta mig på en långpromenad med hunden och hoppas att vi inte dör av värmeslag.

Klev upp så tidigt som tjugo i tio idag när Christoffer ringde och väckte mig. Vi hade båda glömt att han skulle på bouppteckning så han hade papper hemma och sa att jag skulle ta bussen till stan, för jag hade ju tänkt vara med. Men så gick bussen en minut efter att han ringde, och nästa först om en timme så då skulle jag komma försent. Så han åkte hem och hämtade papprena men jag följde inte med dit hur som helst, och det var nog lika bra det för det tog tydligen bara 20 minuter. Fattar inte det, förra gången när hans morfar dog så var vi där typ skitlänge? :o Fast det kanske inte finns så mycket att diskutera när det är ganska självklart hur det ska bli nu.

Kommer väl ut strax före tretiden på promenad, får se när jag är tillbaka med då ska jag vänta på att C kommer hem så skulle vi kanske åka in till stan och handla. Innan det ska jag kolla vad vi behöver, men det är i princip allt för kylskåpet är väldigt tomt. Mat för en vecka ska vi handla i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0