Det blev en städdag idag

Fan vad duktiga vi har varit nu på eftermiddagen! Har städat hela lägenheten, dammtorkat en hel del, dammat mattor osv. Dammsugat varenda jävla hårboll från hunden som legat på golvet och det är bara kvar att skura golven, och det ska vi göra nån gång framöver. Diskat har herrn också gjort, disken var inte nådig haha.. Men eftersom han inte har gjort nånting tidigare så har jag inte heller det, för det är inte så kul att städa när det ändå stökas ner direkt. Men nu ska vi hålla efter! :)

Har gjort min favoritmat också och jag lyckades faktiskt bra. Det var riktigt gott, C fick inte ens nån matlåda av det för vi åt upp allt haha! Så nu är man smällfet och mätt så det är nå sjukt åt det, eller i alla fall jag.

Vi har upptäckt att Euroshopper har typ världens godaste glassar? Som är billiga alltså. Är lite "allergisk" mot Euroshopper annars, gillar inte riktigt det för det inte är svenskt, men glass och choklad kan de faktiskt göra bra. Vi har köpt hur många glasspaket som helst senaste tiden för att det är så billigt, och för att på sommaren ska man äta glass såklart!



Ska ta en powernap nu och efter det ska jag belöna mig själv med en glass för att jag har hjälpt till att städa och sen för att jag har lagat mat. En powernap måste jag ha, annars dör jag av matkoma snart.

I helgen skulle vi nog få låna Leifs bil för vi skulle vara kattvakt då han ska till Finland. Så vi ska nog åka till Skutskär och kolla agilitytävlingar då. Synd att jag inte hann anmäla mig och vovven, hade varit kul att tävla såhär pass långt söderut. Har bara varit till Umeå som längst och tävla, och det är 50 mil härifrån. Ska även försöka ta en runda på stan, börjar bli dåligt med kläder nu när jag varit här ett tag, känns som att man har samma på sig hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0