En liten uppdatering bara

Igår på kvällen var vi in till stan på Sommarkväll med Martin. Var helt okej, lite småkallt och ja, jag kan ju inte direkt påstå att jag känner nån där eller så haha ;) Men det är väl alltid kul att glo på lite folk.

Idag sov jag ut och sen gjorde jag inte så mycket innan herrn kom hem för jag hade sån jäkla huvudvärk. Vi var och handlade, han for och tränade, jag lagade mat och sen kom Sebbe och Hägge hit och skjutsade oss till Leif för vi skulle hämta bilen. Vi åkte hem därifrån efter tio och då kollade vi på Ondskan tills den slutade. Nu gör vi inte mycket klokt eller :)

Kom just på att jag skulle ringa upp min papi också men det glömde jag, så jag får göra det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0