Gårdagen i det stora hela

Igår skulle vi kliva upp i hyfsad tid, men jag tror vi la oss rätt sent på fredag, eller på lördagsmorgonen kanske man ska säga. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde i fredags, men vi åkte väl ett gäng till stan och sen snurrade vi där innan vi åkte tillbaka till byn och snurrade runt lite här har jag för mig.

Igår åkte vi iväg till Dalarna, till Dådran där Christoffers farfar och hans fru bor. Vi var dit och hälsade på och sen åkte vi hemåt. Det blev mat i bilen medans Henke tvättade den (haha) och sen hämtade vi upp Hägge också och så drog vi fyra iväg på äventyr.


Påväg till Dådran igår


Det är elva mil dit, skönt att åka bil en bit och se lite faktiskt :)


Första gången vovven var i Dalarna!


Gårdagskvällen kan sammanfattas med cruising i Hofors, åka runtrunt, polisen, glo på folk, åka till stan, glo på mer folk, fetknopp på motorhuven, gratis hamburgare serverad på bilen, en del sura miner, åka hem, sova. Kvällen vart väl helt okej men hade kunnat vara mycket bättre, men när vi kom hem säger Christoffer "visst har vi haft det trevligt ikväll? förutom det som hände" så ja, jag antar att det var bra ändå :) Huvudsaken var att pojkarna var nöjda och glada.


Christoffers nya bil :)

Nu ska vi iväg till Ockelbo en sväng. Sen vet jag inte vad som händer, den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0