Lång dag kanske?

Haha vilken fredagkväll. Christoffer har inte slutat jobba ännuuuuu! Saknar min lilla pojk. Men han är snart påväg hemåt. Vilken jävla övertid det vart för honom idag alltså.. Nåja, han får ju köra medans det är ljust i alla fall som jag vela, bara det att jag vela att han skulle köra hem innan det blev mörkt haha ;) Patric, Carro och Tomten ringde på dörren innan elva nån gång, sen gick jag över till Patric och var där till halv ett tror jag? Sen hem för jag och Tomten vela inte se på samma kanal som dom, sen efter ett tag (eler kanske typ direkt) så kom Martin förbi och vi tittade på en annan film och drack grogg. Nu har sällskapet alldeles just gått hem så jag ska skutta i duschen och försöka hålla mig vaken tills pojken kommer hem :) Vi får väl se om jag lyckas, men får ringa sen och höra vart han är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0