Mår illaaaa

Jag mår inteee bra alltså. Migrän, illamående och hade tidigare hjärtklappning. Kul. Har ätit fyra alvedon så det ska förhoppningsvis hjälpa. Känns lite bättre i alla fall. Är hungrig, och sen dödligt sugen på cheezballz, skulle kunna döda för det. Tur att Christoffer får lön på måndag, vi är lite fattiga för tillfället så jag måste klara mig utan cheezballz tyvärr haha :D

Christoffer jobbar över och är tydligen inte klar ännu, så har ingen aning om när han kommer hem. Han jobbar i Hofors nu och det är 8 mil så han är väl hemma inatt nån gång. Hoppas i alla fall att han hinner komma hem innan det blir mörkt, antar att han är grymt trött efter att ha jobbat sen klockan sju imorse. Och hungrig lär han också vara.

Nu ska jag knäppa en cider i min ensamhet och laga mat så C kan äta när han kommer hem. Jag har bara käkat lunch idag så jag kanske äter lite jag med.


Blir nog bara att vara hemma ikväll när C kommer hem, tror inte han orkar med nå annat, men det gör inte mig nått för jag mår som sagt inte skitbra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0