Planeringsfreaket i mig är i farten

Nu har jag börjat planera! Och jag blir stressad av det, inte bra.. Det är mycket som ska fixas och planeras det som är kvar av sommaren. Synd att man är en fattig arbetslös student, men tur att det går att fixa än då till resorna i alla fall. Ska prata lite med herrn imorgon och se hur han vill göra. Fast han tycker inte om att planera, så vi får se hur det går ;)
 
Jag hade ju som även velat hinna tävla med min hund i Drängsmark och Luleå i augusti, och ja tid har jag ju men det är pengarna som fattas. Så vi får se hur det blir, men för hundens skull så ska jag tävla hur det än ska gå till :) Har bara varit på en tävling i år, det är fan skandal.. Hoppas hinna med tre till åtminstone, kanske fyra.

Nuuu ska jag lägga ner planerandet och krypa ner i sängen bredvid mitt lilla mungo som redan har sovit över fem timmar. Är han inte pigg imorgon efter att ha sovit över elva timmar så vet jag inte vad jag gör haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0