Sa jag att jag älskade livet?

Fattig student is the shit? Jag är så less så jag vill spy. Hade visst en räkning hemma som jag inte visste om, hade bara råd att betala halva så mamma fick ta andra halvan. Skulle ju vara trevligt att ha lite pengar i fickan nån gång. Men äh, lugnt de har väl 40 kr i plånboken :)



Skulle ju vara fint om man kunde betala en tågbiljett hem, och köpa en viktig sak till min stackars hund med separationsångest. Jajaja, får vänta hundra år tills priserna stiger för min käre pojkvän är skyldig mig en slant så då ska jag väl ha råd med något åtminstone. Ge mig ett jävla jobb!! Hur svårt ska det behöva vara egentligen? Trodde tiden efter skolan skulle kännas bra, men det suger. Så jävla mycket problem, ihopskrapande av pengar, oro och uppgivelse.

Nu ska jag gå ner i tvättstugan och tjura. HEJDÅ.


Kommentarer
Postat av: lina

Vad vill du jobba med? Vet att dom brukar söka vikarier på hemtjänsten och äldreboendet här i bergby. Ring till pfv här i Gävle kommun och hör :-) även om det är semester tider nu och dom redan har vikarier så brukar det köra ihop sig ändå...

2011-07-15 @ 07:54:58
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Postat av: Pappa

Glöm inte bort att du inte är student längre.

2011-07-16 @ 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0