Svar på kommentar

Alexandra om Halebop vänner:

Visst var det till side ni skulle? när åker ni? :)
SVAR: Ja det är till Side vi ska, vi åker den 14 september så det är ett tag kvar än :)


Linnea om Halebop vänner:

Jag har ju halebop vänner och gratis sms men har ändå för mig att dom drog massa pengar när jag smsade :)

SVAR: Jag har läst olika, hoppades att det skulle vara gratis ;) Men det kostar säkert då, du var ju där nyligen. Det är väl gratis att skicka till hela världen i alla fall, men kanske inte från då. Får se till att fylla på mobilen innan man åker då så man har lite kontakt med omvärlden i alla fall :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja jag fyllde på med 300 innan vi åkte, det var så gott som slut när jag kom hem :D att ringa är äckligt dyrt!

2011-07-29 @ 06:52:09
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0