Tjockat och myst ikväll bara


Myskväll kanske?

Ost och kex, creme bonjour taco och vitlök, vitlöksklyftor till herrn (de är inte goda...), powercow, coca cola vanilla&cherry och alkoholfri cider till det eftersom 1. det är vardag imorgon och C jobbar, 2. det är bara jag som dricker vin och det är inte kul att dricka ensam.

Fick i alla fall bli lite gott idag på kvällskvisten. Inte för att vi ens har ätit hälften? Fyfan vad mätt man vart på det lilla man åt. Osten var helt okej, inte den jag var ute efter men Ica här sålde inte den så jag velade som tusan innan jag bestämde mig. Den andra är godare och jag föredrar den men den som vi köpte nu var god ändå.


Var nån som var trött och somnade på mig? Ser ni hans hår haha? Mitt är inte sådär mörkt som på bilden

Nu har vi nyss duschat och Christoffer ska väl lägga sig snart men jag blir nog uppe ett tag till skulle jag tro. Har bränt mig på EN axel i lördags, kul? Försökte verkligen tänka på hur jag satt så att jag skulle få lite färg överallt, men satt med en axel mot solen hela tiden tydligen. Skit också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0